دیگه هیچ وقت شبا غذای سنگین نمیخورم

سلااام دوستای گلم

دوستم همونی که قناریشون خونه ما بود یادتونه؟  قبل از اینکه دوستم بره ایران گفته بودیم که وقتی میاد نون سنگک بخره تا با آبگوشت بخوریم دیروز دوستم از ایران  برگشت و منم طبق قولی که داده بودم و به عشق نون سنگک دیروز از صبح آبگوشت رو بار گذاشتم که تا شب آروم آروم بپزه و لعاب بندازه و یه خورده هم چرب و چیلیش کردم جای همتون خالی بود . شب منم خیلی گرسنه بودم حسابی از خجالت شکمم در اومدم وتا میتونستم آبگوشت خوردم خوب آخه از آبگوشت میگذشتم از نون سنگک که نمیشد گذشت میشد آخه

خوردن آبگوشت چرب و چیلی همانا و دیدن خواب اجق وجق و بد همانا 

وقتی که مهمونامون رفتن ظرفای میوه رو جمع کردم و چون خسته بودم دیگه نشستمشون و بعد از اینترنت گردی آخر شب خوابیدم اما چه خواب بدی

خواب دیدم که منو همسری میخوایم از هم جدا شیم یا شاید جدا شدیم خوب یادم نیس هم خونواده من هم خونواده همسری اصلا وضع خوبی نداشتن همه ناراحت و عصبانی بودن چی خیلی به هم ریخته بود …وای اصلا نمیدونم چه جوری خوابمو بگم.

تو عالم خواب میدونستم که دارم خواب میبینم و هر چی سعی میکردم که چشامو باز کنم و بیدار شم نمیشد یهو نمیدونم چی شد که خدا رو شکر از خواب پریدم انگار که شوکه شده بودم خیلی وحشتناک بود رفتم یه آبی به صورتم زدم و اومدم که بخوابم اما انقدحالم بد بود که گریم گرفت  و همسری از خواب بیدار شد و هر چی میگه چت شده خواب بد دیدی اصلا نمیتونستم حرف بزنم وهمسری محکم بغل کردم و  فقط گریه میکردم که با حرفای همسری یه کم آروم شدم سرم خیلی درد میکرد و نمیتونستم بخوابم اما بلاخره خوابم برد و یکی دو ساعتی خوابیدم و بعد بیدار شدم بساط صبحونه رو براه کردم همسری هم بعد از صبحونه رفت دانشگاه

منم ظرفای دیشب و صبونه رو شستم و چون خیلی خوابم میومد دوباره خوابیدم

وای خدا جونم هیچ کس هیچ کس تو این دنیا از همسرش از عزیزش جدا نشه

خدا جونم این اتفاق برای هیچ کسی نیوفته همه زنا و شوهرا همیشه شاد و خوش کنار هم زندگی کنن

همسری عزیزم ،همسری مهربونم خیـــــلی دوست دارم

به‌دست ruzanehayman

9 دیدگاه برای “دیگه هیچ وقت شبا غذای سنگین نمیخورم

  1. سلام
    بازم میگم من اولم
    ببین عزیزم همونطور که میدونی خواب زن کجه و تعبیر خوابتم اینه که تا ابد در کنار هم زندگی خوب و خوش دارید و خونواده هاتونم با شادی شما شاد و راضین
    در مورد آبگوشتم باید بگم انشاءالله وقتی ایران اومدی سری به خونمون بزن یه آبگوشت مشتی با نون سنگک برات آماده میکنم آبگوشتهای من حرف نداره ( به قول همسریم) .
    _____________________________
    سلام خانومی
    شما همیشه اولی
    مرسی خانومی . حتما همین طوره و دست پختتون حرف نداره ولی تعارف اومد نیومد داره ااا ، میاااا

  2. سلام خانمی
    هیچوقت از خوابت تعبیر بدی نکن تازه خواب زن چپه ایشاله که سالها کنار هم زندگی خوبی داشته باشید.
    خواب بد دیدن هم از معایب غربت وقتی به وفور نعمت اونهم از نوع ایرانش میرسیم دیگه هیچ چیز قابل پیش بینی نیست .
    نوش جون ابگوشششششششششششششت با نون سنگگگگگگگگگگگگگک
    __________________
    مرسی خانومی
    جاتون خالی بود

  3. وای نگووووووو منم هر وقت ابگوشت میپزم خودمو هلاک میکنم. تازه فردا هم میخوام بپزم چون این چند روزه بس که با دوستامون غذای زیگولی خوردیم دیگه دلم یه غذای داش مشدی میخواد
    _______________________________________
    آخه واقعا نمیشه از آبگوشت گذشت
    آبگوشت فردا نوش جونتون

  4. سلام عزیزم
    امیدوارم دیگه از این خوابها نبینی و خدا همه زوجها کنار هم حفظ کنه
    آبگوشتم نوش جان

    شاد باشید
    ________________
    سلام لنا جون
    آمین

  5. سلام مریم جونننننننننننننن
    مرسی که اومدی و سالگرد ازدواجمون تبریک گفتی ممنونم ازت
    آخی عجب خواب بدی دیدی حق داشتی اینقدر گریه کردی ولی نمی شه از آبگوشت و نون سنگک البته با دوغ و سبزی خوردن گذشت
    همیشه سبز باشی و خرم و در کنار همسری
    ______________________________________
    مرسی خانومی

  6. سلام عزيزم
    امان از اين خوابايي كه ما زنا ميبينيم..من كه اگه تو خوابم همسري دست از پا خطا كرده باشه صبح پا ميشم باهاش دعوا ميكنم
    ____________
    سلام خانومی
    واقعا امان از دست خواب ما زنا

  7. سلام مريم عزيزم…
    آبگوشت نوش جونت…ولي ديگه شبا نخوري خواباي بد ببيني ;-))
    منم چند شب پيش يه همچين خوابي ديدم..خيلي فجيع بود..كاملا دركت مي كنم :-((
    ________________________
    سلام خانومی
    به خودم قول دادم که شبا غذای سبک بخورم

  8. نمیخوای اپ کنی؟ راستی میشه بگی اخر این لاست چی میشه؟ اخه من دیگه نمیخوام تا اخر ببینمش. کسی هم از بینشون میمیره یا همشون نجات پیدا میکنن؟ چی میشه بالاخره

بیان دیدگاه