خوراک …

سلاااام دوستای گلم حالتون چطوره ؟ خوبید؟خوش میگذره؟Balloons

دیروز کلی خونه رو تمیز کردم آخه یه مدتی بود که یه خورده تنبل شده بودم و درست و حسابی خونه رو تر و تمیز نمیکردم تا که دیروز همت نمودیمو حسابی خونه رو زیرو رو کردم تنهاییااا آخه همسری سرش خیلی شلوغه دلم نیومد ازش کمک بگیرم بخاطر همین حسابی خسته شدم اما وقتی که به خونه نگاه میکنم که برق میزنه خستگیم در میره

دیشب جای همتون خالی برای شام چیکن و خوراک میگو درست کرده بودم ، همسری اصلا از میگو خوشش نمیومد و هر وقت که میگفتم میگو درست کنم میگفت من که نمی خورم بخاطر همین تا حالا درست نکرده بودم تا دیشب و چون یه خورده توش قارچ ریخته بودم به همسری گفتم که خوراک قارچه و میگوها رو ریز ریز کرده بودم که تابلو نباشن بخاطر همین بسی خرسندیم و البت هنوز به همسری نگفتم که میگو بوده حالا شاید امروز بگم جالب اینه که همسری فقط یه تیکه از چیکن و بیشتر میگو خورد Clapping Hands

راستیچند روز پیش یهو همسری گفت تو دلت نی نی میخواد منم که اینجوری  شده بودم گفتم من نه ،تو چطور؟ همسری هم خیلی جدی گفت من دلم میخاد اما هر طور که تو دوست داری اصلا الان زوده بریم ایران بعد . که منم به درگاه خداوند متعال بسی شکر گذاری نمودیم البته من خیِِِِِِِِِِِِِِِِِِِـــلی نی نی دوست دارم اما الان خیلی زوده و تو این دیار غربت که دست تنها نمیشه که

***

امروز که به وبلاگ دریا جون سر زدم دیدم که دیگه نمیخواد بنویسه خیلی ناراحت شدم.امان از دست یه سری آدمایی که واقعا نمیدونم چی باید بگم آخه کی میخوان یاد بگیرن که تو کاری که بهشون مربوط نمیشه دخالت نکنن کی میخوان بفهمن که با خراب کردن زندگی یکی دیگه خودشون نه تنها به جایی نمیرسن بلکه روز به روز وضعشون بدتر هم میشه.به امید روزی که این جور آدما متوجه اشتباهشون بشن

دریای خوبم اگه اینجا رو میخونی میخوام بدونی که دلمون  برات تنگ میشه

خوب دوستای خوبم من دیگه برم

بای تا پست بعدی


به‌دست ruzanehayman

6 دیدگاه برای “خوراک …

  1. سلام مریم جوون
    اتفاقا همسری منم میگو دوست نداره باید همین کلک رو بهش بزنم

    خوش باشی
    بوس
    _____________________
    چاره کار فقط همینه
    بوس

  2. سلام مریم جون
    خیلی خوشحالم از آشنایی باهات
    وای از دست از مردا که عاشق نی نین
    من که حالا حالاها به حرف محسن گوش نمی دم یه چند سال بگذره بعد
    امیدوارم که همیشه سبز باشی عزیزم
    ________________________
    منم خیلی خوشحالم از آشنایی تون
    اگه به حرف مردا باشه که ….

  3. سلام مریم جون
    فکر کنم همشهری هستیم البته اینجا.
    وای نی نی عالیه ولی اینجا یکم سخته نه
    نمیشه یکی ازاین نی نی چینیهای ناز رو بدن به ما(شوخی)
    ___________________
    سلام خانومی
    از آشنایی باهاتون خوشحالم
    واقعا نمیشه یکی از این نی نی خوشگلای چینی رو بدن به ما

  4. سلام مریم جون
    از اینکه به وبلاگ منو کسری کوچولو سر زدی ممنون از ابراز همدردیتم ممنون.
    شما کدوم کشور زندگی میکنید اما اولین عکس اولین پستت رو که خوندم عاشق اونجا شدم خیلی جای قشنگ و بااحساسیه بهت غبطه خوردم.
    جالب اینه که هردومون اسممون مریمه ولی امیدوارم که تو خوشبخت تر از من یعنی واقعا همیشه خوشبخت باشی انشاءالله.
    بازم به من و کسری سر بزن
    _________________________
    سلام عزیزم
    ما مالزی زندگی میکنیم .مرسی خانومی ایشاله که همه چی روبه راه میشه از طرف من کسری نانازی رو ببوس

  5. معلومه که آپی راستی پسرخاله منم برای ادامه تحصیل اونجاس اسمشم فرهاد محمدیه راستی اگه امکانش برات هست میشه بهم یاد بدی چجوری وسط متن وبلاگم عکس بذارم خیلی دوست دارم عکسهای کسری رو براتون بزارم.
    بهم یاد میدی
    ___________________
    آره عزیزم من آپم
    الان میام تو وب شما بهتون میگم

بیان دیدگاه