درخت کریسمس

سلااام دوستای گلم

به امبد خدا قرار فردا یه مسافرت کوچولو یه روزه بریم

اینم عکس درخت کریسمس ما

1ch1

فعلا بای

به‌دست ruzanehayman

4 دیدگاه برای “درخت کریسمس

  1. سلام مریم جون
    من و شما یه جورایی به این کریسمس وصلیما چون هردومونم اسممون مریمه من با اینکه مسلمونمو بهش میبالم و هیچ جورییم مسلمونیمو با دینای دیگه عوض نمیکنم اما نمیدونم چرا از بچگی چون اسمم مریم بوده فکر میکردم یه جورایی با کریسمس حال میکنم و آرزومه که یه روزی درخت کریسمس داشته باشم و برم کلیسا ببینم چه جوریاس خوش بحالت که درخت کریسمس داری خیلی هم قشنگه حتما مثل خودت راستی سفر یه روزتونم امیدوارم حسابی کیف کنی فقط بگو کجا رفتی و ازش عکس بزار .
    عکس کسری تو ایمیلت رسید؟
    ______________________
    سلام خانومی
    منم اسمم رو خیلی میدوستم به امید خدا کریسمس سال دیگه درخت کریسمس بذار البته الان هم هنوز دیر نشده
    مریم جون منم برات ایمیل زدم عکسای کسری نانازی رو آپلود کردم و لینکش رو فرستادم ایمیلم نرسیده؟
    اگه نرسیده بگو تا دوباره بفرستم

  2. مریم جون متاسفانه من نمیتونم وارد بشم و نوشتهات و بخونم رمز و هم درست میزمنم ولی نوشتها رو چپه میاره حتی بر عکسم وارد میکنم مینویسه اشتباه.. 😦
    ___
    چرا؟ دوباره پسورد رو براتون میزارم چک کنین که درست هست یا نه

بیان دیدگاه