سلااام

از همه شما دوستای گلم ممنونم و آرزو میکنم همیشه شاد و سلامت باشین

https://ruzanehayman.wordpress.com/wp-content/uploads/2010/09/0674.jpg

این مدت کمی دگیر کارها بودیم و کمی هم مشغول سفر های یه روزه

https://ruzanehayman.wordpress.com/wp-content/uploads/2010/09/0991.jpg

برای اولین بار بود که رفتم روستای زیبای یو.ش طبیعت فوق العاده ای داره، هواش معرکه بود… مسیرش رویایی و زیبا…حرکت مه ….خنکای هوا…لرزیدنمون از هوای بسیار لطیف

https://ruzanehayman.wordpress.com/wp-content/uploads/2010/09/0812.jpg

قبل از اینکه به یو.ش برسیم از یه روستای کوهستانی باید عبور کرد که سبک و سیاق خونه هاش برام خیلی جالب بود از یکی از اهالی جویای اسم این روستای زیبا شدیم

با یه لهجه بامزه از روستا و مردمانش برامون تعریف کرد… اسم روستا «کپ» بود

https://ruzanehayman.wordpress.com/wp-content/uploads/2010/09/0449.jpg

چیزی که خیلی برام جالب بود درهای قدیمی چوبی بود که روشون 2 مدل شی فلزی با شکلهای متفاوت بود که ازش به عنوان در کوبیدن استفاده میشد… شنیدم یکی از اون شی ها برای در زدن خانم ها و یکی دیگه اش برای در زدن مردها اس! نمیدونم تا چه حد این گفته درسته

https://ruzanehayman.wordpress.com/wp-content/uploads/2010/09/0662.jpg

خونه نیما هم فوق العاده بود… اتاقای پنج دری، وسایل قدیمی و زیبا

https://ruzanehayman.wordpress.com/wp-content/uploads/2010/09/0728.jpg

یکی از روزای جمعه کاسه کوزه مون رو جمع کردیمو رفتیم سمت  هراز  ییلاق سن.گچال

هوا بهاررری بهاررری

حسابی بپر بپر کردیم و خوش گذروندیم…اینم چندتا عکس

https://ruzanehayman.wordpress.com/wp-content/uploads/2010/09/0033.jpg

https://ruzanehayman.wordpress.com/wp-content/uploads/2010/09/0189.jpg

https://ruzanehayman.wordpress.com/wp-content/uploads/2010/09/0210.jpg

نمایی از تراس خونمون D:

https://ruzanehayman.wordpress.com/wp-content/uploads/2010/09/0277.jpg

به‌دست ruzanehayman

20 دیدگاه برای “سلااام

  1. وای مریم خانم بانووووووووووووووووو چه عجبببببببببب

    عکسای نانازی هست دلم خواست…مخصوصا که امسال دلم غنج میره واسه شمال ولی هی نشد که بریم!
    ___

    🙂

  2. سلام عزیزم ….هیچ معلوم کجایی….دلمون برات تنگ شده بود هوار تا…..به سلامتی جا به جا شدی…..میبینم هنوز نیومده ایران گردی رو شروع کردید……افرین به شما …ایشالله که همیشه به سفر و گشت و گذار باشید ….نری دیگه تا دو ماه دیگه پیدات نشه….راستی عکسات هم عالی شده بود …مرسی عزیزم
    ___
    سلام مریم جون
    منم دلم تنگ شده براتون…. مرسی دوستم …یگانه خوشگله رو ببوسین

  3. به به همیشه به گردش و تفریح مریم جونم.
    چه عکسهایی عالی هم گرفتی حسابی دلم حال و هوای ایران رو کرد.
    ___
    مرسی نوگل جونم
    اللههییی، واقعا طبیعت ایرن زیباست

  4. منظره خونتون چقدر با صفاست مریم جون.امیدوارم توی خونتون هم همیشه شادی و سلامتی و خوشی جاری باشه عزیزم.
    ___
    مرسی دوست گلم…. شما هم همیشه شاد و خوش باشین

  5. مریم جون مرسی از پیشنهادت. چرا ناراحت. خیلی زیادم خوشحال شدم. اینجور راهنمایی ها اینجا واقعا نیازه. فقط میتونی لطفا بیشتر برام از اون اس ام اس لیستو بگی؟ از کجا بگیرم؟ چجوریه؟
    واقعا اینجا تلفنی با ایران صحبت کردن دشواره!! فکر کنم تنها چیزی که فعلا بعضی وقتا واقعا غصه دارم میکنه همینه..
    پس بازم ممنون از کمکت
    ___
    خواهش میکنم گلبانو جان

  6. سلام مریم جون این ده مال کدوم شهر بود خیلی زیبا بودن عکسا. تراس خونه شمالتونه خیلی زیباست راستی گفتی کدوم شهرین الان؟ همیشه سلامت و شاد باشین گلم
    ___
    سلام دوست خوبم
    یو.ش که سمت نوره … سن.گچال هم تو مسیر هراز به سمت آ.مله
    مرسی..شما هم همیشه شاد و خوش باشین

  7. سلام مريمي
    چه عجب بابا
    خوبي؟ هميشه به گردش خانومي
    چقدر منظره زيبايي داره نماي منزلتون
    هميشه شاد باشي عزيزم
    ___
    سلام سمیه خانومی
    مرسی گلم… شما هم همیشه شاد و خوش باشین

  8. ممنون بابت عكس ها…. خوبي مريم جونم؟ عادت كردي به اين زندگي؟ بوووووووووس
    ___
    خواهش میکنم دوست گلم… مرسی من خوبم شما چطوری ارنیکا جونم
    بوووسسس

  9. سلام مریمی.اره منم شنیدم و صحت داره. قدیما دو تا دستگیره رو درا بوده که صداهای مختلفی تولید میکردن. اینجوری صاحبخونه میفهمید اونی که ÷شت در خانومه یا اقا که اگه نامحرم باشه چادر سر کنه. فک کن یه اقایی بیاد با دسته زنونه در بزنه و خانومه با موهای افشون بره درو واکنه!!! ها ها ها ها….
    خودت روبراهی؟ دلت که تنگ نمیشه؟
    ____
    سلام عسل جون…. واقعا صحنه جالبی میشدااا حتماا بعدش خانومه میزنه تو سرشو میگه وااای خدا مرگم بده شمایید غضنفرخان :d
    یه چیزی فراتر از تنگ شدن …

  10. خواستم حضوری بیام همینجا و یه عالمه برای لطفی که کردی تشکر کنم ازت. واقعا ممنون خانمی
    ___
    خواهش میکنم گلبانو جان …امیدوارم مفید باشه براتون

  11. مریم جون خوبم سرم شلوغه اسم اون اشیاء روی در چوبیا کلون هستش یک کلون دایره و گرد یکی هم میله ای در قدیمی خونه مامان بزرگ مادریم اون شکلی بود خیلی باحاله دوستت دارم دیگه صمیمی نیستی مثل قبل فکر کنم یه دوماد دیگه پیدا کردی.
    _____
    چه جالب… منم دوستتون دارم، چرا همچین فکری کردین؟
    نه هنوز کسری دومادمه

  12. سلام مریم جونم.
    ممنونم از لطف و محبتت دوست خوبم.
    شاد باشی مهربونم.
    ____
    سلام نوگل جان
    خواهش میکنم مهربون خانومی
    شما هم همیشه خوش و سلامت باشی

  13. عزییییییییزم.. دلتنگیتو بخورم!!
    مریم من خیلی دوست دارم تو بیشتر از حال و هوای این روزات بنویسی… بلاخره این شتری که یه روزی در خونه ما هم میخوابه!! منظورم برگشتنه..من که هر موقع بهش فکر میکنم احساسات ضد و نقیضی بهم دست میده.. بعضی وقتا میگم اخ جون.. میرم ایران و هر روز میریم ددر و مسافرت.. هر ماه چند تا تعطیلی… میوه های فصلی و حالی به حولی… بعضی وقتا هم چنان غصه ام میگیرخ که میخوام تا ابد اینجا بمونم… چون تو تجربه اش کردی بیشتر از حس و حالت واسم بنویس… دوست دارم بدونم
    ___
    تو پست بعد سعی میکنم بیشتر بنویسم

  14. سلام عزيزم
    نمي دونم اينجا چطوري مي شه خصوصي كامنت رو فرستاد؟
    چه عكساي قشنگي گرفتي. دوست دارم اين جاهايي رو كه گفتي ببينم. خيلي خوشگل بودن. پس برگشتي عزيزم. رسيدنت به خير. ديگه هميشه مي موني؟
    تو از هر جايي بهشت مي سازي. از بس كه دلت مهربونه
    مي بوسمت
    ___
    سلام سانیا جون…. دوست گلم اگه تو کامنتتون بنویسین خصوصی تاییدش نمیکنم
    نمیدونم!…. مهربونی از خودتونه که همه چه رو زیبا میبینی
    بووووسسسسسسس

بیان دیدگاه